יום ראשון, 3 במאי 2015

קורס עשירי של KDS ישראל

השבוע סיימנו את הקורס הארוך העשירי של KDS  ישראל.  בשל פציעתו, הראדה סנסיי נעדר מהקורס והוא ביקש מפרופסור ברנארד וגלאדיס מתיה (ראשי KDS צרפת וחברי הועדה הטכנית העולמית) להיות עמיתים ביקורתיים בקורס במקומו.  התמקדנו בהעמקת ההבנה של טה נו קטה ושל סמבון קומיטה, כאשר מייקל ויהודה מעבירים את האימון וברנארד וגלאדיס מעירים את הערותיהם. 
במהלך הקורס, זכינו לביקור של ד"ר אורי שפר, ראש מנהל הספורט של מדינת ישראל.  תודה ענקית לד"ר שפר על הביקור והשיחה עם האורחים ועם ראשי KDS בישראל!.
ד"ר אורי שפר, ראש מנהל הספורט,  עם בכירי KDS ישראל ואירופה.  

בנוסף, הקורס הזה אופיין בביקורים של מאמנים בכירים ביותר מתחומי אמנויות הלחימה.  ביום הראשון, עודד פרידמן, ראש שוטוקאן ריו, ביקר עם תלמידו הבכיר והמנוסה צור אפרתי.  ביום השלישי הגיע גם בנו של עודד, גל, שהלך בעקבות אביו בתרגול עמוק של הקרטה.  ביום רביעי ערכנו ביקור במועדון של ד"ר רוני קלוגר, ראש קרטה דו אינטרנשיונל, וInternational Budo Academy.  אין לנו מספיק מחמאות לאווירה והאירוח!. אנו אסירי תודה לעודד ורוני, מורים בכירים ומוכשרים אלה אשר תרמו רבות לתחום הקרטה בישראל ואשר הקדישו זמן למפגש מסקרן וללמידה הדדית!
 בכירי קרטה דו אינטרנשיונאל עם בכירי KDS ישראל ואירופה

בכירי שוטוקאן ריו עם בכירי KDS ישראל ואירופה

בנוסף, כמו בעבר הגיעו לאימונים גם אנשי שוטוקאן בכירים כמו מוטי לוי ועוד נציגים בכירים של אסכולות שוטוקאן שונות.  
ביום הראשון גלאדיס מתיה העבירה קורס סגור לנשים למתאמנות העמותה ולמתאמנות משיטות אחרות.

במהלך הקורס, הוערכו שני חברים של KDS ישראל.  הדרגות החדשות הינן: יהודית האריס, דאן 2,(נידאן) יהודה בר שלום, דאן 5.(גודאן)  אנו מאחלים ליהודית ויהודה המשך אימונים פוריים!.

ברנארד וגלאדיס שיבחו את רצינות המתאמנים ואת ההעמקה של הבנת הגישה בקרב המתאמנים ברמות השונות. 

בקרוב עדכון על תאריך למפגש הערכה בירושלים ומפגש ארצי של קבוצות הילדים

המשך אימונים טובים לכולם!



אין תגובות: