יום שני, 21 בספטמבר 2009

דיווח קצר על קורס קיץ באנגליה. מחצית אוגוסט 2009

קורס הקיץ השנה התאפיין במזג אוויר נפלא, כאשר רוב הימים הם ימי שמש, שרק גורמים לירוק האנגלי לבלוט, יחד עם הארנבות שרצו על הדשא , סטודנטים שהקדימו להגיע, וקבוצות קבוצות של מתאמני kds שמתהלכות בקמפוס, מהאולם ובחזרה.

טוני פתח את האימון באומרו שהאתגר הגדול באימון הוא להעביר את העוצמה ואת היכולת המופגנת בתרגילי הג'ו איפון קומיטה, ולהעביר את זה לקומיטה החופשי. רוב השבוע, לפיכך, עסק בג'יו איפון קומיטה, עם המנה הרגילה של קטות בסיסיות וקטות מתקדמות. היו ארבע טכניקות אליהן נתנו תשומת לב מרבית : מאטה, פומיקומי, מאגרי ואויצוקי. כאשר בדרך כלל יש שילוב בין כל הארבע. לי אישית זה היה אחד האימונים התובעניים, והמהנים ביותר בחיי.
לשישייה הישראלית הייתה דירה משלה, כי כל דירה מכילה ששה חדרים. הזמנו את ברנארד וגלאדיס לאחת מארוחות הערב ונהנינו מאוד מהתבשילים של הצעירים.

המתאמנים הותיקים של סנסיי שכנעו אותו לוותר על אימוני הבוקר (9 עד 12) ולבוא רק אחר הצהריים (3 עד 6). הוא בא לבוקר הראשון, אך התלהב יותר מדי, זרק את ברנארד יותר מדי פעמים והתחיל להתעייף. נדמה לי שמה ששכנע אותו היא העובדה שגם חברו המסטר לאייקידו (טמורה סנסיי?) גם בזמן האחרון מגיע רק לחצי מהאימונים בקורסים המרוכזים שלהם. האימון היווה גם הזדמנות לבנות את הקורסים הקרובים בישראל. בינואר יגיעו טוני, מרי וסטיב, ובאוגוסט שוב ברנארד וגלאדיס. פרטים יפורסמו בהמשך.

מתן רשם הרבה רשימות במהלך השבוע, (כהכנה לב"ס לרפואה?) ובקרוב נפרסם את הגיגיו.
מקווים לראות את כולם בחגיגה השנתית בביתה של שירה לנגר, יום חמישי הקרוב. בהמשך נעלה כמה קטעי וידאו.

ברכות לכולם

יהודה בר שלום










המשלחת הישראלית: שירה, שולמית, אסף, יהודה , תמימה ומתן , בארוחת הערב עם ברנארד וגלאדיס



עוד בתמונות: מתן ורשימותיו, טיול בעיר לאחר אימון, טוני מסביר מיקוד אנרגיה, איאן מסביר על פומיקומי







אין תגובות: