יום ראשון, 27 בספטמבר 2009

מחשבות של מתן גרוס אחרי אימון הקיץ באנגליה, אוגוסט 2009 וגמר חתימה טובה!!


להלן רשימות של מתן מקורס הקיץ באנגליה. בקרוב תמונות מהגג של שירה לנגר, אירוע kds ישראל. תודה לשירה ומשפחתה


בתמונה: מתן ושולמית במטבח של הדירה הישראלית, אוגוסט, קיץ 2009, תשס"ט


רשמים מאימון קיץ קנטרברי 2009 :

לאחר המתנה ארוכה הגענו לשבוע האימון בקנטרברי, הכל ירוק סביב, ארנבות, סנאים וקריאות שחף, שלוה נדירה. דירת המשלחת הישראלית לבשה צורת בית מהרגעים הראשונים, ארוחות משותפות ושיחות ארוכות, שולחן פינת האוכל שהפך לעת מצוא לפינת קריאה, בית כנסת, מקום אירוח וקרקע פוריה למשחקי חברה.

האימונים ממוקדים בשמירה על מצב דינמי ומשוחרר גם במהלך תנועה, ואכן, אנו נעים מהאימון הראשון ועד האחרון ללא הפסק. סרטי ההדבקה המכסים את שפשופי רגלי המשתתפים נראים כחלק רשמי מהלבוש המסורתי הכולל גי וחגורה.
בין האימונים יש כל הזמן מה לעשות, כך ששעות השינה מתקצרות והדרך לאימון הבוקר מכוסה בקורי עייפות, אולם, הם מוסרים באחת בתחילת האימון אל מול בן זוג שהופך להיות הכל עבורך, ובעניין זה ישובו המובילים וישננו באוזנינו "בן זוגך הוא האדם החשוב ביותר בעולם" דבר העוזר להתקדם לעבר היכולת ליצור הרמוניה עם בן הזוג, דבר שיאפשר טיימינג מושלם, שמירה על מרחק נכון, שחרור ובעצם בסיס לכל דבר שנרצה לעבוד עליו.

השבוע, שבתחילתו היה דומה להר כביר שלשם העפלה לפסגתו יש לוותר מעט על שפיות וסטנדרטים מוכרים מגיע ביעף לסופו.
אנו מגיעים לאימון האחרון ובתוכו לשעה האחרונה, העבודה, אותה העבודה שהיתה במהלך השבוע.
התחושות שנוצרו והתרחשו בכלל האימונים מתנקזות לכדי תחושה אחת של זרימה ואחידות עם בן זוגי לאימון, כל הדגשים שפורקו מהתנועה הכוללת באיזמל דאני ה-5 ועליהם עבדתי בנפרד בשלבי האימון השונים מרגישים עכשיו כפועלים את פעולתם נכונה מבלי שיהיה צורך במודעות אליהם. התחושה נפלאה.

ברנארד מדבר על זיכרון פיזי (physical memory) דבר שסנסיי הראדה ותלמידיו הבכירים מנסים ליצור בקרב המתאמנים. משמעות מושג זה היא תחושה חד פעמית של הביצוע הנכון של תנועה כגון אויזוקי או הגנה כלשהי וההבנה כי זה הדבר המייצר אפקטיביות מירבית, ועתה לאחר שחשת זאת עליך לנסות ולהיזכר בתרגוליך העתידיים בכך ולשחזר זאת.
ובכן, זיכרונות פיזיים ואחרים רבים רכשתי באימון כה מיוחד זה ונראה שכך גם חבריי היקרים למסע מופלא זה.
בתקווה לזיכרון ושחזור של התנועה הנכונה והכיף שבהוואי האימון ובשאיפה גדולה ליצירת זיכרונות חדשים.

מתן גרוס,
קלה-פריז אוגוסט 2009

אין תגובות: