יום שלישי, 10 ביוני 2008

דיווח ראשוני על הקורס עם ברנארד

הקורס עם ברנארד
ראה גם כתבה בעיתון הארץ
מאוד קשה לנסות ולסכם את הקורס שחווינו עם ברנארד, ז"אן מארי, וגלאדיס. אנחנו כל כך רוויים במידע חדש, שזה ייקח לנו פשוט הרבה זמן עד שהמידע יהפוך לידע. ברנארד מסר שהוא והמאמנים האחרים מאוד התרשמו מהרצינות של הקבוצה ומהגישה הכנה ללימוד הנושאים שהוצגו.
הוא ביקש מכולנו, בשנה הקרובה להגדיש : לעבור עם בן הזוג ולא נגדו. דבר ראשון מול יריב -לנוע!!, רגל אחורית חזקה, סינכרוניזציה עם היריב, תמיד לעבוד תוך מודעות להפכים בגוף (שלא יהיה חלק חי וחלק מת, כל הגוף חי!!).
כ90 מתאמנים השתתפו בלפחות אחד מארבעת האימונים, כאשר כל אימון נמשך ארבע שעות. שני אימונים היו מופרדים ושני אימונים היו מעורבים. 75 מהמתאמנים היו חברי שוטוקאי ו15 היו אורחים. היו לנו גם הרבה צופים, בהם נציגים בכירים של שיטות אחרות, עיתונאים, וגם סתם סקרנים.
רבים מהמתאמנים דיווחו שהם זכו להכיר שרירים שלא ידעו על קיומם (בדרך המאמץ האיזומטרי).
במהלך הקורס הוערכו על ידי ברנארד מספר אנשים לדרגה. אבי ס קיבל דאן 1, ואילו אליעזר ב, יוסי אפלבום, גלעד אור , בנצי גולדברג והידיי מילר (קבוצת שוטוקאי נגב) קיבלו את דרגת דאן 2.
אנחנו מקווים במהירות לשחרר תמונות וחומרים מתוך הקורס, לטעימה ראשונה, יש כאן שני קטעי וידאו קצרים, אותם צילם יהודה, בהם ברנארד קצת מסביר לגלעד על הרגשה. מדוע הדברים הטובים ביותר קורים תמיד בחימום לפני האימון?

בברכת חברים

יואב סגל.

קטע וידאו מדליק מספר אחד (איך הוא עושה את זה?)
וידאו מדליק שניים (איך הוא עושה את זה?)

אין תגובות: