יום שלישי, 7 באפריל 2009

קורס ברימס, צרפת










אימון סוף שבוע ברימס, צרפת

לפני כמה ימים חזרנו יוסי אפלבום ואנוכי מקורס ברימס. האירוח של גלדיס וברנארד היה פשוט נפלא. ברנארד אסף אותנו משדה התעופה, ארגן לנו סיור ברימס וארוחה ואחר כך היה אימון ואימון ועוד אימון. בין האימונים, כדרכם של הצרפתים, אוכל טוב, שיחות סביב השולחן, ולא מעט הומור. בקורס היו כ65 משתתפים, מצרפת, בלגיה, אנגליה, מרוקו, אסתוניה , פינלנד, קנדה , ישראל וספרד (אני מקווה שלא שכחתי אף מדינה)

את רוב הקורס העבירה גלאדיס , כאשר מעת לעת ברנארד מעיר את הערותיו, וגם סנסיי מדי פעם עוצר על מנת להעיר . אך ניכר היה שכל ההובלה באחריותם של הסניורים שלו. תענוג לראות את דור ההמשך לוקח אחריות.

בקורס עצמו המוקד היה בקטה ג'יאין (Jiin לא לבלבל עם קטה אחרת, Jion) כאשר גלאדיס מנסה לגרום למשתתפים להבין את המשמעות הפיזית של כל תנועה ותנועה. חוץ מביצוע הקטה בתחילות ובסופו של כל אימון, כל שאר העבודה הייתה בזוגות.

כולנו מחכים בקוצר רוח לקורס שיערך בישראל באוגוסט 2 עד 4. ג'אן מרי דופונט הודיע שגם הפעם הוא מצטרף לגלאדיס וברנארד. בינתיים נעשה שיעורי בית על פי המתווה שהוצג בקורס. פשוט מרתק.

חג פסח שמח לכולם!!



יהודה


בתמונות: 1-גלאדיס מדגימה, 2 - ידודה בארוחה ליד לילי, (ראש kds ספרד) 3 - סנסיי מדגים, 4 - ברנארד מראה לנו את הקטדרלה של רימס0

אין תגובות: